آغاز

                                         به نام خدا


سلام


بالاخره بعد از مدت ها تصمیممو برای درست کردن وبلاگ عملی کردم تا ازین طریق بتونم با دوستان و ترانه سرایان عزیز ارتباط تازه ای برقرار کنم و حتما از نقدهای سازندشون در مورد مطالب وبلاگ استفاده کنم.لطفا در معرفی وبلاگ به من کمک کنید.به عنوان

اولین کار این ترانه رو انتخاب کردم چون خیلی دوسش دارم.

 


                                        مرگ  تدریجی

                                        



نمی دونم چرا تلخی 
          
                                               نمی دونم چرا گیجی
یه عمره زندگی کردی
 
                                             ولی با مرگ ِ تدریجی
همیشه ساده اما سخت
 
                                                تورو دلگیر می بینم
دارم رو صورت آینه 
 
                                                یه مرد ِ پیر می بینم
 
یه تصویر ترک خورده
 
                                           که هیچکی فکر حالش نیست
یه مرد ِپیر ِسر خورده
 
                                              که حتا بیست سالش نیست
 
نمی دونم چرا اما
 
                                            داره با عشق لج می شه
شکسته پای ِرویا رو
 
                                             داره ذهنش فلج می شه
نه امروزی براش مونده
 
                                           نه فردایی که خوش باشه
نمی دونم چرا می خواد
 
                                                فقط آینه جلوش باشه
نمی ترسید از فردا
 
                                               اگه امروز روشن بود
حکایت تلخ شد اما
 
                                             تمومش قصه ی من بود
 
من اون تنهای دلگیرم
 
       که هیچکی فکر حالم نیست
                                من اون سر خورده ی پیرم
 
                                                که حتی بیست سالم نیست




نظرات 4 + ارسال نظر
حسین غیاثی یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 12:35 ب.ظ http://WWW.HUMANGEL.IR

سلام عزیزم...واقعا کار خوبیه این ترانه...خیلی خوبه که تو فضای نت هم هستی..می بینمت.

الناز(یلدا)اسفندفرد یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 07:20 ب.ظ http://barayehichkas.persianblog.ir

سلام..
چه لحظه های خوبی داشت...
بند اول رو دوست داشتم..
موفق باشید

omid پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام .سال85 تو انجمن باهات اشنا شدم .خیلی وقته ندیدمت شماره ای ازت ندارم فقط یادگاریت تو دفترم هست.اون موقع سرباز بودم اگه یادت بیاد اهل شیرازم .خدارزو شکر الان ترانه برای البوم وسینما می نمویسم
09359080588
ایمیلت وشمارت و برام به ایمیلم سند کن. ممنون

لیلا یکشنبه 23 اسفند 1388 ساعت 02:00 ب.ظ

salam agha amir hossein man az bachehaye kargahe teatr hastam ,az shreratoon ''margr tadriji'' ro doost daram , tooye sheraton yekam gham vojod dare ama eshkal nadare choon mohem ehsase shomast ke ziba bayan mishe, movafagh bashid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد