تعبیر

 

                                        به نام خدا 

 

سلام. 

 

باید دوباره به خاطر این تاخیر طولانی مدت معذرت خواهی کنم.تاخیری که هیچ 

 

دلیل خاصی نداشته و نمیخوام براش بهونه بیارم و سرتونو درد بیارم . 

  

از همه دوستانی که در باره کارها نظر دادن ممنونم .البته با همه نقدها موافق  

 

نیستم و فکر میکنم به هیچ وجه دلیل ذرستی پشتشون وجود نداره ولی با  

 

این حال اونارو به نمایش گذاشتم تا قواعد دموکراسی رو رعایت کرده باشم 

 

شاید خودتون با مطالعه بعضی از نقد ها به درستی ادعای من پی ببرید. 

 

 

 

                                           تعبیر 

 

 

حالا که غرق سکوتم نمیخوام 

 

فاجعه خوابم و تعبیر کنه 

 

وقتی وایسادم لب دره شب 

 

بند کفشم زیرپام گیر کنه 

 

 

حالا که ستاره پشت پرده هاس 

 

نمیخوام چراغ و خاموش کنم 

 

میدونم وقتی نمونده نمیخوام 

 

به صدای ساعتم گوش کنم 

 

 

نمیخوام وحشت دیروز منو 

 

تو هجوم لحظه هاش غرق کنه 

 

با گذشته های دلتنگی من 

 

شاید آینده یه کم فرق کنه 

 

 

نمیخوام مرگ به دادم برسه 

 

حتی وقتی از خودم بیزارم 

 

آینه میدونه منم مثل خودش 

 

به شکستن دیگه عادت دارم