دیروز همین ساعت


سلام


این روزا خیلی کم کار شدم نمیدونم چرا.انگار دنیای شعر اینجوریه .هر چی مینویسی


و هر چی میری جولو تر نوشتن سخت تر میشه.البته دلایل مختلفی میتونه داشته باشه


مثل وسواس زیاد کمبود سوژه های بکر و خیلی چیزای دیگه.به هر شکل تا زمان تولد


ترانه جدیدم ترانه های قدیمی ترو میذارم امیدوارم خوشتون بیاد.



                                               

                                                     دیروز همین ساعت......


 دیروز همین ساعت


چشماتو بغل کردم


دستامو تو دریایه


آغوش تو حل کردم



دیروز همین ساعت


هرثانیه روشن بود


هر لحظه یه تصویر از


فردای تو و من بود



دیروز چه آرومو


امروز چه طوفانی


دیروز چه کوتاهو


امروز چه طولانی



امروز که میبینم


باخاطره بی رحمی


امروز که میفهمم


حرفامو  نمیفهمی



انگار خودت نیستی


میترسم ازین باور


ای کاش تموم میشد


این لحظه زجرآور



این لحظه که دلگیره


دلگیر تر از غربت


این لحظه چه شیرین بود


دیروز همین ساعت...........



(این کارو تقدیم میکنم به یکی از عزیز ترین آدمای زندگیم که متاسفانه از دستش دادم


وهمیشه این ترانرو زمزمه میکرد مریم عزیزم)

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 11:47 ق.ظ http://armageddon.blogsky.com


روزگاریست که نیستی من دلتنگم

روزگاریست کا با غربت و غم هم سنگم

روزگاریست که از دوری تو

با تب و تاب دلم میجنگم

محسن سرداری جمعه 1 آبان 1388 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.mohsensardary.blogfa.com/

درود آقای مساح!
تاسیس وبلاگتون رو تبریک می گم. لینکتون کردم.
کارهاتون مثل همیشه بی عیبه. با این حال اگه نکته ای به نظرم برسه حتما عرض می کنم.
جسارتن فکر می کنم بند آخر اینجوری نوشته بشه بهتره:

این لحظه که دلگیره
دلگیر تر از غربت
دیروز چه شیرین بود
دیروز همین ساعت...

خوشحال می شم شما هم در مورد کارهای من نظر بدید.
پاینده باشید

مرسی از اینکه به وبلاگ سر زدی و نظرتو نوشتی.پیشنهاد خوبی اما تکرار زیاد واژه دیروز خوشایند نبود برای همین از۰( این لحظه )استفاده کردم.بازم مرسی.

شبنم طاهرخانی شنبه 9 آبان 1388 ساعت 03:20 ب.ظ

خیلی از خوندن این ترانه لذت بردم!

علیرضا علیزاده ثابتی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.eshgharia.blogfa.com

بنام خالق خلق

سلام و درود خدمت شما بزرگوار

بدون هیچ مقدمه ای می گویم

بنده اگر لیاقت داشته باشم حدود 2 سالی هست وارد موسیقی در رشته آواز خوانی در سبک پاپ شدم
خیلی از اشعار شما لذت بردم مخصوصا مرگ تدریجی
احساس کردم حرف دلم هست بنده 21 سال دارم و همین
اندیشه را داشتم و دارم و احساس این ترانه بسیار زیبای شما
حرف های دل جوونک های نازنین ایران زمین .

خیلی دوست دارم بتونم با شما رابطه ای داشته باشم
چرا که احساس می کنم تا حدودی هم فکریم و کلی سو‍ژه های اجتماعی دارم که دوست دارم (البته اگر افتخار دهید)
شما برای من نه برای مردم عزیزمان بنویسید و البته اگر
من هم لیاقت داشته باشم بتونم آهنگین به دست مردم برسونم
این آدرس وبلاگ دوستانم هست اگر تمایل داشتید من
خوشحال می شم
درپناه خالق یکتا
یا حق
www.eshgharia.blogfa.com

مرسی علیرضا جان لطف داری. من هر ۵ شنبه از ساعت ۲ تا ۵ تو فرهنگسرای شفق در خانه ترانه هستم.خوشحال میشم بیشتر آشنا بشیم.آدرس. یوسف آبادـژارک شفق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد